Julbord! :P

Idag på skolan var räddningstjänsten där (Brandmän, Poliser och Fältarna) så vi slappa alla lektioner idag! :D
började med att lyssna på fältarna som snackade om en massa olika saker. Därefter kom poliserna och berättade en dötråkig berättelse enligt mig! det var typ om en kille som skulle på en fest och så bryter han och typ andra mot massa lagar... Till sisst var det brandmännens tur att säga sitt :) dom snackade om bränder och visade en massa filmer om dom som hade suttit i fängelse pga mordbrand. 11.40 fick vi ta en paus ifrån brandmännens historier. Vi gick till matsalen där det serverades julbord.
Då vi åt retade vi lite en tjej i min klass som var förtjust i brandmännen :P Då hörde våran klassföreståndare det och vände sig om och sa " Ja ni vet ju att en av dom är en gammal elev, ska jag säga att du är förtjust i honom? du vet han har en fru och barn men nu är ju frun hemma och tar hand om barnet så det är bara att tuta och köra!" Alla vid bordet utbrast i skratt samtidigt som han reser sig och går mot brandmännens bord! tjejen som var så förtjust i brandmännen blev orolig och kunde inte sluta skratta...
När vi satt där och försökte se vad våran klassföreståndare sa såg vi tillslut att brandmännen sträckte på sig och tittade mot vårad bord och en stund senare skrattade dom...
min tjejkompis blev alldeles röd i ansiktet, hon tyckte det var PINSAMT SOM FAN! ;P
det som gjorde det ännu värre var att vi skulle fortsätta lyssna på brandmännen efter lunch, jag tror inte jag behöver säga så mkt mer... xD
// Ragge Boy (H)

/extraa - Ragnar & Anna
Postat av: "en tjej i din klass"
2011-12-14 / 21:44:30

HAHAHAHHA VAFAN RAGNAR

JAG VA INTE FÖRTJUST I HAN :D JAG TYCKTE BA HAN VA SNYGG

MEEEEEN JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅÅÅ


Postat av: madde
URL: http://hoolly.blogg.se/ 2011-12-14 / 21:47:38

LÄGG IN MER BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Postat av: Anna äger (H)
2011-12-14 / 22:19:07

chilla madde!!!!! det kommer ;))))


Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!