Lucia! :P

Jahapp Idag har det varit Lucia och jag slapp en HEL dag i skolan för att jag var i luciakören! (kören som står BAKOM luciatåget:)) jag spelade även Advent är mörker och kyla på fiol och failade STORT! men aja ^^
men vad ska man göra då det går dåligt? :P jaja men det gick iaf bra att sjunga :)
Först lussade vi för hela skolan sen skulle vi dra till ett ålderdomshem och lussa där 3 gånger :P
2:a gången vi lussade där då två tjejer läste upp legenden började en pansionär skrika
 " får man ingen hjälp här!? Hallå får man ingen hjälp! skiten rinn' ju rätt igenom! HALLÅ!" osv xD vi i kören höll på att brista ut i skratt xD
aja men efter gick jag ju till Anna och hade skitkul :DDD
men aja nu ska jag sova (:
// Ragge Boy (H)

/extraa - Ragnar & Anna
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!