Skadad :(

Hej hallå! :D
Idag rullade dagen på som vanligt tills vi skulle spela rugby på idrotten på slutet av dagen...
Ombytt och klar gick jag ut ur omklädningsrummet och in i gympasalen där Idrottsfröken redan hade börjat småprata om att vi skulle ta det försiktigt med varandra för att inte några skador skulle uppkomma. Hon delade in oss i fyra lag och nu skulle vi äntligen få börja spela.
Vi började lite långsamt men tempot trappades upp så småning om. Cirka 3 minuter inne i matchen precis då jag gjort ett mål landade en kille på min arm så att jag stukade tummen... (Har inte kollat upp den än men tror att den är stukad)
Jag var tvungen att avsluta på grund av smärtan i armen... Men jag var tvungen att få ut det bästa ur situationen så jag öppnade en lite sjukstuga. :) Efter en kort stund så fick jag min första kompanion, han hade fått ungefär samma skada som mig förutom att hans tumme inte var stukad. Direkt efter kom det en fin liten flicka som plötsligt hade fått ont i ryggen för att hon hade gjort en för hastig rörelse.
Nu sitter jag här med en gasbinda runt handen.... Det värker fortförande men jag hoppas det går över fort!
Det var allt för idag. Puss och kram!
//Ragge Boy(H)



Dagens bild :)

/extraa - Ragnar & Anna
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!