Dagen :)

Idag då jag hade kommit till skolan kom min klassföreståndare (den manliga) och sa att jag skulle snacka med några politiker imorgon klockan 12.30 på skolan. Det är nämligen så att alla som i ordförande i något råd ska gå dit och prata och eftersom jag representerar kulturrådet funderar jag på att ta på mig haremsbyxor ;P
På tal om kultur fick jag även veta efter lunch att jag skulle få åka till Härnösand med Rebecka Liljedahl. Jag vet inte när och varför men jag ska dit med henne i alla fall och jag längtar tills att jag ska få träffa henne igen! :D

Annars så läker väl handen som den ska. :) Men nu sitter jag här och fikar för att jag fick lust att fika :)
Hoppas ni har det bra!

Kommentera
Vad tycker ni jag ska videblogga om?
Ska jag ha på mig haremsbyxor imorgon? :)
//Ragge Boy(H)

/extraa - Ragnar & Anna
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!